Dün birisi ile burada yorumdan tartıştığım için şahsi numaramdan arayıp saatlerce küfretti mesajlar tehditler... Polise vereceğim dememe rağmen devam etti..
Mecbur bende verdim avukata

hakaret için alacağım parayla bağış yapacağım .

bence es geçmeyin, gidin ve tazminat davası açın.Ben artık bağışıklık kazandım