Dün birisi ile burada yorumdan tartıştığım için şahsi numaramdan arayıp saatlerce küfretti mesajlar tehditler... Polise vereceğim dememe rağmen devam etti..
Mecbur bende verdim avukata hakaret için alacağım parayla bağış yapacağım . bence es geçmeyin, gidin ve tazminat davası açın.Ben artık bağışıklık kazandım