Sağ tarafta konuşmayı bildir diye bir buton var hocam, aynısı kişinin baltalama saydığınız yorumu için de var. Yapılacak tek şey moderasyona iletmek, gerisini onlar halleder. Boşuna polemiğe girmenize gerek yok.