Konu
Siz olsanız ne yaparsınız ?
17-04-2023, 23:59:38
#2
uCinar
Sağ tarafta konuşmayı bildir diye bir buton var hocam, aynısı kişinin baltalama saydığınız yorumu için de var. Yapılacak tek şey moderasyona iletmek, gerisini onlar halleder. Boşuna polemiğe girmenize gerek yok.