Dün birisi ile burada yorumdan tartıştığım için şahsi numaramdan arayıp saatlerce küfretti mesajlar tehditler... Polise vereceğim dememe rağmen devam etti..
Mecbur bende verdim avukata

hakaret için alacağım parayla bağış yapacağım .

bence es geçmeyin, gidin ve tazminat davası açın.Ben artık bağışıklık kazandım
hangi hakarete karşı dava açıp da tazminat alacak merak ettim hocam. Nah satarsın demeyi hakaret olarak saymaktansa argo olarak nitelendirdim ben. Bazı şeyler uğraşmaya değer bazıları değmez, bu kişi de uğraşmaya değmeyecek kişilerden. profiline girip kişiyi engellemesi en doğru ve mantıklı çözümü. Süreç uzadıkça kişiye de ek stres oluşturacak ister istemez. Hayatınızı böyle küçük şeyler için kısaltmaya değmez.