Açmış olduğum ticari konuyu baltalayan kullanıcıyı özelden uyardım, karşılığında bu mesajı aldım.
Nah satarsın, akıll ol..
Empati yapalım, benim yerime siz olsanız ne cevap verirsiniz ?