ayseertekin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forumda ticaret yaparken kesinlikle dikkatlı olun...
19
●1.096
- 10-04-2023, 13:23:37Eğer öyle ise satışta bunu dile getirdiyseniz karşı tarafım yaptığı resmen bel altı vurmak olmuş. Kesinlikle ahlaki değil.EfeYldzhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani umarım demek istediğimi anlamışsınızdır. Amacım sizi eleştirmek değil. Ticaretin içeriğini bilmiyorum.
Bu sebeple bu tarz işlerde kendi numaranızı kullanmayın. İsim soy isim vermeyin gerekirse VPN kullanın ki şikayet edemesinler - 10-04-2023, 13:25:21Hocam bu Dünya'nın birde ahireti var ben buna inanıyorum .Eğer herkesi bu şekilde ihbar etmiyorsa Ahiret'te işi zor.ayseertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2023, 13:26:18Bu sebeple bu tarz işlerde kendi numaranızı kullanmayın. İsim soy isim vermeyin gerekirse VPN kullanın ki şikayet edemesinler.EfeYldzhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah bişey çıkmaz ki zaten çıkmaz. Ama mide bulanıyor işte - 10-04-2023, 13:26:45Henüz gelmedi fakat yesemde problem değil. Bi kural varsa buna uymadıysam ödemeye razıyım hocam.EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2023, 13:28:11İban ile ödeme aldığım için böyle oldu zaten güveniyorsunuz işte hocam forumdan diyorsunuz fakat böyle durumlarda gelebiliyor başınıza.ayseertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2023, 13:28:24hocam yanlış anlamayın ama vergi mükellefi olmadan gelir elde eden birisini şikayet etmek günah mı? Şahsen onlarca vergi ve muhasebe ücretleri ödüyoruz bizler. Ben vergi mükellefi değil diye işini doğru yapan kimseyi şikayet etmem ama şikayet edende de bir sorun görmemEfeYldzhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2023, 13:28:57Evet bu da herkese ders olsun. Ödemeleri gerekirse farklı yollarla almak lazım. Geçmiş olsunEfeYldzhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2023, 13:33:49Hocam aylık kaç para ödüyorsunuz bildiğim kadarıyla aylık en az 1000 tl ödeme ve iş başı %18 ödeme yapıyorsunuzdur.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık 500tl ya da 1000tl kazanıp harçlık çıkaran adam nasıl şirket kurup masraf ve vergi ödeyecek?1 kişi bunu beğendi.