Hocam bu Dünya'nın birde ahireti var ben buna inanıyorum .Eğer herkesi bu şekilde ihbar etmiyorsa Ahiret'te işi zor.
hocam yanlış anlamayın ama vergi mükellefi olmadan gelir elde eden birisini şikayet etmek günah mı? Şahsen onlarca vergi ve muhasebe ücretleri ödüyoruz bizler. Ben vergi mükellefi değil diye işini doğru yapan kimseyi şikayet etmem ama şikayet edende de bir sorun görmem