ayseertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlamayın ama garanti sağladığınız hesaplar patlamış.
Ya telafi ya da iade yapmaktır doğru olan.
Karşı tarafta hakkını aramış.
Neden hakkını aradı diye kötü oluyor?
Hocam forumda ne zamandan beri dijital ürünlerin garantisi oluyor ve garantili ürün satmadım kesinlikle. en ufak bi mesajımda garanti telafi gibi kelimeler göremezsiniz garantili satsam adminlerimiz gerekeni zaten yapardı.