EfeYldzhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam forumda ne zamandan beri dijital ürünlerin garantisi oluyor ve garantili ürün satmadım kesinlikle. en ufak bi mesajımda garanti telafi gibi kelimeler göremezsiniz garantili satsam adminlerimiz gerekeni zaten yapardı.
Eğer öyle ise satışta bunu dile getirdiyseniz karşı tarafım yaptığı resmen bel altı vurmak olmuş. Kesinlikle ahlaki değil.
Yani umarım demek istediğimi anlamışsınızdır. Amacım sizi eleştirmek değil. Ticaretin içeriğini bilmiyorum.
Bu sebeple bu tarz işlerde kendi numaranızı kullanmayın. İsim soy isim vermeyin gerekirse VPN kullanın ki şikayet edemesinler