Eğer öyle ise satışta bunu dile getirdiyseniz karşı tarafım yaptığı resmen bel altı vurmak olmuş. Kesinlikle ahlaki değil.
Yani umarım demek istediğimi anlamışsınızdır. Amacım sizi eleştirmek değil. Ticaretin içeriğini bilmiyorum.
Hocam bu Dünya'nın birde ahireti var ben buna inanıyorum .Eğer herkesi bu şekilde ihbar etmiyorsa Ahiret'te işi zor.