hocam yanlış anlamayın ama vergi mükellefi olmadan gelir elde eden birisini şikayet etmek günah mı? Şahsen onlarca vergi ve muhasebe ücretleri ödüyoruz bizler. Ben vergi mükellefi değil diye işini doğru yapan kimseyi şikayet etmem ama şikayet edende de bir sorun görmem
Hocam aylık kaç para ödüyorsunuz bildiğim kadarıyla aylık en az 1000 tl ödeme ve iş başı %18 ödeme yapıyorsunuzdur.
Aylık 500tl ya da 1000tl kazanıp harçlık çıkaran adam nasıl şirket kurup masraf ve vergi ödeyecek?