Hocam bu Dünya'nın birde ahireti var ben buna inanıyorum .Eğer herkesi bu şekilde ihbar etmiyorsa Ahiret'te işi zor.
Bu sebeple bu tarz işlerde kendi numaranızı kullanmayın. İsim soy isim vermeyin gerekirse VPN kullanın ki şikayet edemesinler.
İnşallah bişey çıkmaz ki zaten çıkmaz. Ama mide bulanıyor işte