• 10-04-2023, 13:22:15
    #10
    ayseertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlamayın ama garanti sağladığınız hesaplar patlamış.
    Ya telafi ya da iade yapmaktır doğru olan.
    Karşı tarafta hakkını aramış.
    Neden hakkını aradı diye kötü oluyor?
    Hocam forumda ne zamandan beri dijital ürünlerin garantisi oluyor ve garantili ürün satmadım kesinlikle. en ufak bi mesajımda garanti telafi gibi kelimeler göremezsiniz garantili satsam adminlerimiz gerekeni zaten yapardı.
  • 10-04-2023, 13:23:37
    #11
    EfeYldzhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam forumda ne zamandan beri dijital ürünlerin garantisi oluyor ve garantili ürün satmadım kesinlikle. en ufak bi mesajımda garanti telafi gibi kelimeler göremezsiniz garantili satsam adminlerimiz gerekeni zaten yapardı.
    Eğer öyle ise satışta bunu dile getirdiyseniz karşı tarafım yaptığı resmen bel altı vurmak olmuş. Kesinlikle ahlaki değil.
    Yani umarım demek istediğimi anlamışsınızdır. Amacım sizi eleştirmek değil. Ticaretin içeriğini bilmiyorum.
    Bu sebeple bu tarz işlerde kendi numaranızı kullanmayın. İsim soy isim vermeyin gerekirse VPN kullanın ki şikayet edemesinler
  • 10-04-2023, 13:25:21
    #12
    ayseertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer öyle ise satışta bunu dile getirdiyseniz karşı tarafım yaptığı resmen bel altı vurmak olmuş. Kesinlikle ahlaki değil.
    Yani umarım demek istediğimi anlamışsınızdır. Amacım sizi eleştirmek değil. Ticaretin içeriğini bilmiyorum.
    Hocam bu Dünya'nın birde ahireti var ben buna inanıyorum .Eğer herkesi bu şekilde ihbar etmiyorsa Ahiret'te işi zor.
  • 10-04-2023, 13:26:18
    #13
    EfeYldzhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu Dünya'nın birde ahireti var ben buna inanıyorum .Eğer herkesi bu şekilde ihbar etmiyorsa Ahiret'te işi zor.
    Bu sebeple bu tarz işlerde kendi numaranızı kullanmayın. İsim soy isim vermeyin gerekirse VPN kullanın ki şikayet edemesinler.

    İnşallah bişey çıkmaz ki zaten çıkmaz. Ama mide bulanıyor işte
  • 10-04-2023, 13:26:45
    #14
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza yediniz mi hocam?
    Henüz gelmedi fakat yesemde problem değil. Bi kural varsa buna uymadıysam ödemeye razıyım hocam.
  • 10-04-2023, 13:28:11
    #15
    ayseertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sebeple bu tarz işlerde kendi numaranızı kullanmayın. İsim soy isim vermeyin gerekirse VPN kullanın ki şikayet edemesinler.

    İnşallah bişey çıkmaz ki zaten çıkmaz. Ama mide bulanıyor işte
    İban ile ödeme aldığım için böyle oldu zaten güveniyorsunuz işte hocam forumdan diyorsunuz fakat böyle durumlarda gelebiliyor başınıza.
  • 10-04-2023, 13:28:24
    #16
    EfeYldzhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu Dünya'nın birde ahireti var ben buna inanıyorum .Eğer herkesi bu şekilde ihbar etmiyorsa Ahiret'te işi zor.
    hocam yanlış anlamayın ama vergi mükellefi olmadan gelir elde eden birisini şikayet etmek günah mı? Şahsen onlarca vergi ve muhasebe ücretleri ödüyoruz bizler. Ben vergi mükellefi değil diye işini doğru yapan kimseyi şikayet etmem ama şikayet edende de bir sorun görmem
  • 10-04-2023, 13:28:57
    #17
    EfeYldzhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İban ile ödeme aldığım için böyle oldu zaten güveniyorsunuz işte hocam forumdan diyorsunuz fakat böyle durumlarda gelebiliyor başınıza.
    Evet bu da herkese ders olsun. Ödemeleri gerekirse farklı yollarla almak lazım. Geçmiş olsun
  • 10-04-2023, 13:33:49
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yanlış anlamayın ama vergi mükellefi olmadan gelir elde eden birisini şikayet etmek günah mı? Şahsen onlarca vergi ve muhasebe ücretleri ödüyoruz bizler. Ben vergi mükellefi değil diye işini doğru yapan kimseyi şikayet etmem ama şikayet edende de bir sorun görmem
    Hocam aylık kaç para ödüyorsunuz bildiğim kadarıyla aylık en az 1000 tl ödeme ve iş başı %18 ödeme yapıyorsunuzdur.

    Aylık 500tl ya da 1000tl kazanıp harçlık çıkaran adam nasıl şirket kurup masraf ve vergi ödeyecek?
    • ZFC
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.