Merhaba babam 28 yıllık kamu çalışanı yaklaşık 30 yıldır çalışıyor ama biriktirdiği parayla ev alamıyoruz şuan 1 odasını bile alamıyoruz kiradayız emekli tazminatını eklesek birikime normal bir evin çeyrek fiyatı kadar bile etmiyor
