İnsanlığa ayak uydurmak bence aptallıktır. Pes etmek en güzel zaferdir.
Güzel bir hayat için huzur vazgeçilmezdir. ;

O yüzden gerek yok.. Kuzenlerim 30K yakın maaş alıyor istanbulda.. Evlerini ziyaret ediyorum beş para etmez.
İzmir hatta orta anadoluda arkadaşlarım daha güzel yaşıyor 12/18k ile..

Anlayacağınız ev almak elbet güzeldir ama bana kalırsa borçla yürümektense dertsiz yürümek en güzeli..