Depremden sonra 3 kat zam geldi ne olcak bu fiyatlar?


Merhaba babam 28 yıllık kamu çalışanı yaklaşık 30 yıldır çalışıyor ama biriktirdiği parayla ev alamıyoruz şuan 1 odasını bile alamıyoruz kiradayız emekli tazminatını eklesek birikime normal bir evin çeyrek fiyatı kadar bile etmiyor
Sorum şu asgari ücret veya bi tık üstü maaş ile cidden kuşaktan gelen mallar harici (miras) olmadan ev alabilen varmı çalışarak meraktan soruyorum , konuyu siyasete çekmeyelim
Şahit olduklarım: Bi kaç ev favoriye eklemiştik Adanada yaşıyorum , deprem günü 6 şubatta sabahın ilk saatlerinde favorilerimdeki hayalimizdeki düşük segment müstakil evlerin arsaların fiyatı %300 %400 olmuş (küfür yemesinler diyede açıklamaya depremzedelere açıktır ev yazmış) , halk olarak birbirimizi .**.. zevk alıyoruz
Ama şükrediyorum tabikide depremzede olmadığımız için ..