Ülkede halkın en büyük düşmanı bizzat halkın kendisidir , hayatımda öğrendiğim en büyük gerçek bu ..

2. olarak en büyük problem şu , geçmişte isteyenler rahat bir şekilde arsa aldı tarla aldı , devlet resmen bedavaya verdi toprakları . Yaşlılar hep o geçmişten gelen mal ve mülk sayesinde bu kadar rahat . Eğer mevcut koşullarda size kalan bir miras yoksa hayat sizin için çok zor ..