Biz müteahhitlik yapıyoruz. Ev almaya gelenlerin çoğu evini satıp yeni bir eve geçmek isteyenler oluyor. Onun dışında belli bir miktar biriktirmiş ve arabasını takas olarak kullananlar alıyor. Malı olmadan alan kimseye rastlamadım maalesef...