15 yil kadar 5 farkli evde kirada kaldim.4 yil once kendi evimi almak nasip oldu.Sukur ki enflasyon zamanina denk gelmedik.Acikcasi kötü ev sahibim beni ev sahibi yapti desek yeridir. 15 yillik kiracilik hayatimda gerek apartman sakinleri gerekse ev sahipleriyle yasadiklarimi bir ben bir Allah bilir.4 yil oldu ne cik diyen var ne zam diyen var nede oyle bir telasem var.Allah olmayanlara nasip etsin.Aile isen coluk cocugun varsa ev şart.