• 20-04-2009, 21:12:47
    #19
    Ugur1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cem bak bu daha mantıklı 30 günlük interrail şuanda çok para ve ayrıca çok yorgun olursunuz diyorlar 15 günlük balkan yapabiliriz şengen vizesi alacağımız için aynı zamanda kafamıza eserse aircostlow firmalara bakarız balkan flexipass bitince ucuz bir uçak firması ile avrupada bir iki şehire daha gidebiliriz Almanya'ya veya Hollanda'ya olabilir Avrupa'da easyjet gibi firma çok var biliyorsun gidiş dönüş Londra bileti 100€a bile var.
    balkan ülkelerinden ingiltereye almazlar o yüzden o seçeneği unuturuzda şimdi 1 ay içinde 8 gün değilde 6 veya 4 gün alırsak interrail fiyatı düşer ve fazla süre kalmadan gelmişte oluruz. Birde bildiğim kadarıyla sıkıntı yaştıyorlarmış gümrüklerde oyüzden balkan yapmak sakıncalı olur normal bir avrupa ülkesine gitmek için hem ispanya ve italya kesinlikle görülmesi gereken yerler deniliyor hem gideceğimiz zamanda havalar çok güzelde olacak cıvıl cıvıl
  • 20-04-2009, 21:27:41
    #20
    Gitmek isteyen arkadaş varmı 22 gün içinde 8 gün trende yolculuk 240 ytl fransa italya ispanya yunanistan düşünülünüyor masraflar dahada az tutar dediğim rakamdan mike ben uğur varız şimdilik bekliyorum düşünen arkadaşları yaş olarak 18 üstü olursa dahada iyi olur Bu arada yazın düşünüyoruz arkadaşlar
  • 20-04-2009, 21:31:58
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    InterRail'i ben 3 sene önce çok istemiştim Fas-İspanya-Portekiz 3lüsü içni alacaktım, fakat aile dostu 2 kız daha gelmek istedi ben sorumluluk almamak için vaz caydım çünkü bazı kötü şeyler duydum İtalya ve İspanya'daki 2. sınıf trenler için, örnek bıcak çekmeler felan olmuş Afrikalılar tarafından kesinlikle yanlız gitmeyin 3-4 kişi birlikle olun diyorlar. Sonuç olarak Interrail ile sadece 2. sınıf trenelere biniliyordu ozaman şimdi nasıl bilmem, hızlı trenlerde geçerli değildi
  • 20-04-2009, 21:35:53
    #22
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    InterRail'i ben 3 sene önce çok istemiştim Fas-İspanya-Portekiz 3lüsü içni alacaktım, fakat aile dostu 2 kız daha gelmek istedi ben sorumluluk almamak için vaz caydım çünkü bazı kötü şeyler duydum İtalya ve İspanya'daki 2. sınıf trenler için, örnek bıcak çekmeler felan olmuş Afrikalılar tarafından kesinlikle yanlız gitmeyin 3-4 kişi birlikle olun diyorlar. Sonuç olarak Interrail ile sadece 2. sınıf trenelere biniliyordu ozaman şimdi nasıl bilmem, hızlı trenlerde geçerli değildi
    Olmadı hiç bulaşmayız o bölgelere sonuçta olabilcek durumlar italyaya giderken en kötü bölgelerindende geçebiliriz o yüzden olmadı kuzey ülkelerine gideriz
  • 20-04-2009, 21:48:21
    #23
    Vize konusunda ne yapacaksınız? schengen mi düşünüyorsunuz?

    Benim 20 ay İngiltere vizem var, Türkiye geri döndüğümde schengen vizesi için başvuracağım 1 haftada çıkartırım bu sefer İngiltere gibi 20-22 gün beklemeyiz schengen olursa kafana göre seçer gidersin Interraille Ayrıca son olarak Interrail ile giderseniz hep gece yolculuğu seçin, otel masraflarınız düşer, örnek 20 gün kalırsanız 6-7 kez şehir değiştirseniz, %30'a yakın otel yada hostel karınız olur, bunu gece eğlenmeye verirsiniz...
  • 20-04-2009, 22:04:45
    #24
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vize konusunda ne yapacaksınız? schengen mi düşünüyorsunuz?

    Benim 20 ay İngiltere vizem var, Türkiye geri döndüğümde schengen vizesi için başvuracağım 1 haftada çıkartırım bu sefer İngiltere gibi 20-22 gün beklemeyiz schengen olursa kafana göre seçer gidersin Interraille Ayrıca son olarak Interrail ile giderseniz hep gece yolculuğu seçin, otel masraflarınız düşer, örnek 20 gün kalırsanız 6-7 kez şehir değiştirseniz, %30'a yakın otel yada hostel karınız olur, bunu gece eğlenmeye verirsiniz...
    Mantıklı fikir aynen bende bekleyemeceğim ingiltere vizem olduğu için onuda araştırdım italya ve yunanistan 1 2 günde çıkabilyormuş vizeler tabi daha çokda olabilir ama hiçbiri ingiltere kadar kötü olamaz.
  • 20-04-2009, 22:10:44
    #25
    Inter Rail biletlerini alabilmek için, kapsamdaki ülkelerinden birinde veya komşu bir ülkede en az 6 ay yaşamış olmak koşulu vardır.

    Bu madde hakkında bilgi verebilecek olan var mı ?
  • 20-04-2009, 22:14:09
    #26
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Inter Rail biletlerini alabilmek için, kapsamdaki ülkelerinden birinde veya komşu bir ülkede en az 6 ay yaşamış olmak koşulu vardır.

    Bu madde hakkında bilgi verebilecek olan var mı ?
    Kemal hayırlı olsun banın açılmış

    Ben ilk kez duyuyorum 6 ay yaşama koşulunu benimde kafamı bulandırdı bilen varsa bilgilendirirse sevinirim tam interrail için bir kaç somut haraket yapmaya çalışırken bu olmadı işte.
  • 20-04-2009, 22:18:26
    #27
    By_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kemal hayırlı olsun banın açılmış
    Ben ilk kez duyuyorum 6 ay yaşama koşulunu benimde kafamı bulandırdı bilen varsa bilgilendirirse sevinirim tam interrail için bir kaç somut haraket yapmaya çalışırken bu olmadı işte.
    Sağol

    Kulağa hoş geliyor bu olay . R10 olarak bi' yapmadığımız İnterrail kaldı