• 19-04-2009, 21:16:32
    #10
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşuna gittiyse sen ben uğur var r10dan gelmek isteyen arkadaşlarıda beklerim kesinlikle yarı yolda bırakmam düşünenler varsa pm atsın ulaşssın bana
    benim dediğim ile olsaydı dünyayı dolaşırdım
  • 19-04-2009, 21:31:35
    #11
    uğur harbiden güzel yerler inceliyorum oraları ibo biliyorum kolay olmadığını bende o yollardan geçtim ama interrail az masrafı olan birşey ve 3 kişi, olduğumuz için pek sorun olmaz
  • 20-04-2009, 16:15:07
    #12
    interrail ne kadar masrafı tutar?

    Birde duyum aldıgıma göre vize işlemleri çok zor gerçekleşiyormuş. Daha önce vize alanlar nasıl aldılar?
  • 20-04-2009, 17:14:41
    #13
    İnterraile baktım. Emin olmamakla beraber;
    1 bölge $189 (15 gün)
    2 bölge $250 (1 aylik)
    3 bölge $285 (1 aylik)
    global $325 (bütün bölgeler dahil, 1 aylik)

    Dil okulu ve Türklerin yaşadığı yer mevzusuna gelince. Bencede Türklerin yaşadığı yere sakın gitme. Çok az bir grammer temeliyle git ve Türkçe konuşacak - anlaşacak çok kişinin olduğu yerlerde bulunma. Çünkü emin ol belki zor gibi gözüküyor ama Türk arkadaşlar varken yeni arkadaş edinmek istemeyeceksin ve İngilizce iletişim kuramayacaksın. Ama etrafında Türk olmazsa sürekli İngilizce konuşman gerekecek ve öylece sökeceksin. Dil okulundada öğrenirsin grammeri, orda yaşarkende tam sökersin İngilizceyi.
  • 20-04-2009, 18:31:19
    #14
    Miliotta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnterraile baktım. Emin olmamakla beraber;
    1 bölge $189 (15 gün)
    2 bölge $250 (1 aylik)
    3 bölge $285 (1 aylik)
    global $325 (bütün bölgeler dahil, 1 aylik)

    Dil okulu ve Türklerin yaşadığı yer mevzusuna gelince. Bencede Türklerin yaşadığı yere sakın gitme. Çok az bir grammer temeliyle git ve Türkçe konuşacak - anlaşacak çok kişinin olduğu yerlerde bulunma. Çünkü emin ol belki zor gibi gözüküyor ama Türk arkadaşlar varken yeni arkadaş edinmek istemeyeceksin ve İngilizce iletişim kuramayacaksın. Ama etrafında Türk olmazsa sürekli İngilizce konuşman gerekecek ve öylece sökeceksin. Dil okulundada öğrenirsin grammeri, orda yaşarkende tam sökersin İngilizceyi.
    Hocam kesinlikle sana bu konuda hak veriyorumda yaşım daha 17 yani tek korkum bu koca bir ülkede sorunlu bir 3 ay geçirmek bu arada fiyatlar gayet uygun bence çokda güzel bir sistem http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=interrail burdan biraz inceleyebilir bilmeyen arkadaşlar
  • 20-04-2009, 19:57:51
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Miliotta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnterraile baktım. Emin olmamakla beraber;
    1 bölge $189 (15 gün)
    2 bölge $250 (1 aylik)
    3 bölge $285 (1 aylik)
    global $325 (bütün bölgeler dahil, 1 aylik)
    Dil okulu ve Türklerin yaşadığı yer mevzusuna gelince. Bencede Türklerin yaşadığı yere sakın gitme. Çok az bir grammer temeliyle git ve Türkçe konuşacak - anlaşacak çok kişinin olduğu yerlerde bulunma. Çünkü emin ol belki zor gibi gözüküyor ama Türk arkadaşlar varken yeni arkadaş edinmek istemeyeceksin ve İngilizce iletişim kuramayacaksın. Ama etrafında Türk olmazsa sürekli İngilizce konuşman gerekecek ve öylece sökeceksin. Dil okulundada öğrenirsin grammeri, orda yaşarkende tam sökersin İngilizceyi.
    bahsettiğin fiyatlar yanlış ayrıca artık bölge sistemi diye bir şey kalmadı.

    http://interrail.genctur.com gerekli bilgiye burdan ulaşabilir arkadaşlar.
  • 20-04-2009, 20:03:52
    #16
    Balkan Flexipass Nedir? / Ne Değildir? birde bu var buda çok ucuz ve görülmesi gereken bir turdur balkan flexipass bu arada interrail olayını giden gören varmı burdan çok güzel olur onun ağzındanda duymak Edit : anılar bölümüde buldum http://interrail.genctur.com/anilar.php
  • 20-04-2009, 20:54:25
    #17
    Pasaportu olan bir kişiye tahmini vize interrail ve ıvır zıvırı dahil 420 ytl ye 1 ayda 8 gün tren hakkı veriliyor bu ülkeler içinde 10 yakın ülke gezilebiliniyo yani 1 ayda 2 milyara çok güzel gezilebilinir
  • 20-04-2009, 21:01:43
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Balkan Flexipass Nedir? / Ne Değildir? birde bu var buda çok ucuz ve görülmesi gereken bir turdur balkan flexipass bu arada interrail olayını giden gören varmı burdan çok güzel olur onun ağzındanda duymak Edit : anılar bölümüde buldum Eski Interrailcilerin Yolculuk Anıları
    Cem bak bu daha mantıklı 30 günlük interrail şuanda çok para ve ayrıca çok yorgun olursunuz diyorlar 15 günlük balkan yapabiliriz şengen vizesi alacağımız için aynı zamanda kafamıza eserse aircostlow firmalara bakarız balkan flexipass bitince ucuz bir uçak firması ile avrupada bir iki şehire daha gidebiliriz Almanya'ya veya Hollanda'ya olabilir Avrupa'da easyjet gibi firma çok var biliyorsun gidiş dönüş Londra bileti 100€a bile var.