Dil okulu önerilerinizi bekliyorum - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dil okulu önerilerinizi bekliyorum
30
●
1.738
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Dil okulu önerilerinizi bekliyorum
1
2
3
4
20-04-2009, 22:19:44
#28
Vosvos
KMLGRLR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sağol
Kulağa hoş geliyor bu olay . R10 olarak bi' yapmadığımız İnterrail kaldı
Katılıyorum kulağa çok hoş geliyor inşallah yavaş yavaş somut adımlarla yaklaşıyorum bu interrail'e
20-04-2009, 22:29:02
#29
Emmesen
Bende okul bittiğinde İnterrail'i düşünüyorum. Sourtimes'ta çok güzel bilgiler verilmiş. Yolculuk hakkında, vizeler hakkında hatta çanta hakkında bile bilgi verilmiş
20-04-2009, 22:30:12
#30
KMLGRLR
En detaylı ek$i bilgiler :
interrail
interrail
20-04-2009, 22:53:34
#31
Cem1
Hocam Türkiye interrail kapsamına giriyor sanırım bu yeterli bir nedendir
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler