• 20-04-2009, 22:19:44
    #28
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağol

    Kulağa hoş geliyor bu olay . R10 olarak bi' yapmadığımız İnterrail kaldı
    Katılıyorum kulağa çok hoş geliyor inşallah yavaş yavaş somut adımlarla yaklaşıyorum bu interrail'e
  • 20-04-2009, 22:29:02
    #29
    Bende okul bittiğinde İnterrail'i düşünüyorum. Sourtimes'ta çok güzel bilgiler verilmiş. Yolculuk hakkında, vizeler hakkında hatta çanta hakkında bile bilgi verilmiş
  • 20-04-2009, 22:30:12
    #30
    En detaylı ek$i bilgiler :

    interrail
    interrail
  • 20-04-2009, 22:53:34
    #31
    Hocam Türkiye interrail kapsamına giriyor sanırım bu yeterli bir nedendir