KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağol

Kulağa hoş geliyor bu olay . R10 olarak bi' yapmadığımız İnterrail kaldı
Katılıyorum kulağa çok hoş geliyor inşallah yavaş yavaş somut adımlarla yaklaşıyorum bu interrail'e