Konu
Dil okulu önerilerinizi bekliyorum
19-04-2009, 21:31:35
#11
Cem1
uğur harbiden güzel yerler inceliyorum oraları ibo biliyorum kolay olmadığını bende o yollardan geçtim
ama interrail az masrafı olan birşey ve 3 kişi, olduğumuz için pek sorun olmaz