Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoşuna gittiyse sen ben uğur var r10dan gelmek isteyen arkadaşlarıda beklerim kesinlikle yarı yolda bırakmam düşünenler varsa pm atsın ulaşssın bana
benim dediğim ile olsaydı dünyayı dolaşırdım