Inter Rail biletlerini alabilmek için, kapsamdaki ülkelerinden birinde veya komşu bir ülkede en az 6 ay yaşamış olmak koşulu vardır.
Bu madde hakkında bilgi verebilecek olan var mı ?
Kemal hayırlı olsun banın açılmış
Ben ilk kez duyuyorum 6 ay yaşama koşulunu benimde kafamı bulandırdı bilen varsa bilgilendirirse sevinirim tam interrail için bir kaç somut haraket yapmaya çalışırken bu olmadı işte.