Kemal hayırlı olsun banın açılmış

Ben ilk kez duyuyorum 6 ay yaşama koşulunu benimde kafamı bulandırdı bilen varsa bilgilendirirse sevinirim tam interrail için bir kaç somut haraket yapmaya çalışırken bu olmadı işte.
Sağol
Kulağa hoş geliyor bu olay . R10 olarak bi' yapmadığımız İnterrail kaldı