InterRail'i ben 3 sene önce çok istemiştim Fas-İspanya-Portekiz 3lüsü içni alacaktım, fakat aile dostu 2 kız daha gelmek istedi ben sorumluluk almamak için vaz caydım çünkü bazı kötü şeyler duydum İtalya ve İspanya'daki 2. sınıf trenler için, örnek bıcak çekmeler felan olmuş Afrikalılar tarafından kesinlikle yanlız gitmeyin 3-4 kişi birlikle olun diyorlar. Sonuç olarak Interrail ile sadece 2. sınıf trenelere biniliyordu ozaman şimdi nasıl bilmem, hızlı trenlerde geçerli değildi