Öğretmenler başımızın tacı ama bir iş yaparken hem fiyatta anlaşamıyoruz, her şeyi pahalı buluyorlar
hemde sonradan ekstra şeyleri ücretsiz olarak istiyorlar.
Siz de böyle bir sorun yaşadınız mı ? yoksa sadece benim mi başıma geliyor?
Öğretmenlere İş Yaparken Zorlanan Var Mı ?
16
●738
- 11-03-2023, 10:39:54
- 11-03-2023, 10:43:04Daha evel çok farklı kesim ve meslek gruplarıyla iş yaptım fakat öğretmenlerle alakalı pek problem yaşamadım. İşin başında nasıl konuşulup anlaşıldıysa o şekilde teslim edildi sorunsuz olarak. İş teslim sonrasında ise revize veya değişiklik istenirsede imkanlarım doğrultusunda yardımcı olurum, gönül hoşluğu baabında. Pazarlık olabilir bu mesleğe göre değil genel olarak herkesim için geçerli.
- 11-03-2023, 10:43:45Diyeceklerim yanlış anlaşılmasın lakin bir işte kadın ve satın alma uzmanı varsa ben kaçıyorum. Çok şükür değerli öğretmenlerimizle bir sıkıntı yaşamadım. Fakat gel gör ki firma sahipleri ile anlaştığım fiyatları satın alım uzmanları "yaaaa bu fiyatt çoookk" diyerek pazarlık aşamasına getirmeye çalışıyor. Ya arkadaş anlaşmışım işte ne pazarlığı? Sonrada eşantiyon , promosyon , ek içerikler vs. vs. bu süreç hiç bitmiyor.
İçimi dökülebileceğim bir konu bulduğum için mutluyum
- 11-03-2023, 10:47:34Ben bir öğretmen olarak şunu söyleyebilirim ki belirttiğiniz sorunu bütün meslek gruplarında yaşıyorum. Çok zengin insanlar bile ekstra indirim istiyor ve ücretsiz hizmet bekliyorlar. Toplum olarak ahlak ve vicdan mekanizmalarımızı kaybettik diye düşünüyorum.