Öğretmenler başımızın tacı ama bir iş yaparken hem fiyatta anlaşamıyoruz, her şeyi pahalı buluyorlar
hemde sonradan ekstra şeyleri ücretsiz olarak istiyorlar.
Siz de böyle bir sorun yaşadınız mı ? yoksa sadece benim mi başıma geliyor?