Diyeceklerim yanlış anlaşılmasın lakin bir işte kadın ve satın alma uzmanı varsa ben kaçıyorum. Çok şükür değerli öğretmenlerimizle bir sıkıntı yaşamadım. Fakat gel gör ki firma sahipleri ile anlaştığım fiyatları satın alım uzmanları "yaaaa bu fiyatt çoookk" diyerek pazarlık aşamasına getirmeye çalışıyor. Ya arkadaş anlaşmışım işte ne pazarlığı? Sonrada eşantiyon , promosyon , ek içerikler vs. vs. bu süreç hiç bitmiyor.
İçimi dökülebileceğim bir konu bulduğum için mutluyum