• 11-03-2023, 10:49:08
    #10
    Sadece öğretmenler değil insanların tümüyle aynı sorunlar var. Çok az bir kesimde yapılan işe saygı gösterme durumu var. Hizmet sunulmuş onaylanmış teslim edilmiş, 2 saat sonra bitmeyen ardı arkası gelmeyen revizeler istenmesini çok normal karşılamıyorum ben.
  • 11-03-2023, 11:19:55
    #11
    SEBTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir öğretmen olarak konuyu heyecanla ve merakla takip ediyorum
    Gazeteci34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir öğretmen olarak şunu söyleyebilirim ki belirttiğiniz sorunu bütün meslek gruplarında yaşıyorum. Çok zengin insanlar bile ekstra indirim istiyor ve ücretsiz hizmet bekliyorlar. Toplum olarak ahlak ve vicdan mekanizmalarımızı kaybettik diye düşünüyorum.
    Aynen ben de. Bir ogretmenim ve bize atıp tutulmayan bir r10 kalmıştı. Burda da çıktı.
  • 11-03-2023, 11:49:25
    #12
    Ekstradan bir şey isteme durumu için öğretmenlere has olduğunu düşünmüyorum.

    En uygun fiyatlı arayış içine girme için kendimden örnek vereyim. Ben de onların arasındayımdır diye tahmin ediyorum.

    Matematik ile ilgili herhangi bir kazanç elde etme amacım olmadan sadece öğrenciler yararlansın diye içerik üretiyorum. Şuana kadar bu iş için yaptığım masraflar çok ve şuana kadar bu para bana geri dönsün diye yapmadım.

    Getirisi olmayan ve benim gibi içerik üretilsin öğrencilere yardımcı olsun amacıyla yapıyorlarsa daha ucuzunu aramakta haklılar diye düşünüyorum.
    Tabii ki bu benim dusunceme ve yaptiklarima gore
  • 11-03-2023, 12:37:55
    #13
    StreetStills adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekstradan bir şey isteme durumu için öğretmenlere has olduğunu düşünmüyorum.

    En uygun fiyatlı arayış içine girme için kendimden örnek vereyim. Ben de onların arasındayımdır diye tahmin ediyorum.

    Matematik ile ilgili herhangi bir kazanç elde etme amacım olmadan sadece öğrenciler yararlansın diye içerik üretiyorum. Şuana kadar bu iş için yaptığım masraflar çok ve şuana kadar bu para bana geri dönsün diye yapmadım.

    Getirisi olmayan ve benim gibi içerik üretilsin öğrencilere yardımcı olsun amacıyla yapıyorlarsa daha ucuzunu aramakta haklılar diye düşünüyorum.
    Tabii ki bu benim dusunceme ve yaptiklarima gore
    Varlığınızı öğrenmek güzel oldu sayın hocam. Sayınızın artması dileğiyle.
  • 11-03-2023, 14:01:40
    #14
    Bir öğretmen olarak katılıyorum maalesef öyle bir algı var çünkü öğretmenler genel olarak küçük hesaplar peşinde koşuyor
  • 11-03-2023, 14:14:22
    #15
    bir öğretmen olarak pardon ben öğretmen değilim ama meslek gruplarıyla alakası olduğunu düşünmüyorum
  • 11-03-2023, 14:28:41
    #16
    Bu sadece öğretmen için değil, polis asker içinde geçerlidir. Genelde polisler pinti oluyorlar

    Tabi işin espirisi bir yana her meslek grubunda bu insanlar var. Ancak aynı mesleği yapan kişilere verdiğimiz hizmetlerden hiç sorun yaşamadık. Çünkü onlar basit gibi görülen işin ne kadar zor olduğunu biliyorlar.
  • 11-03-2023, 14:42:31
    #17
    Bende bir öğretmen olarak herkes kesesinden yer, bana göre fazla olan başka öğretmene az gelebilir. Meslek grubuyla kıyaslama yapmak yanlış olur.

    Öğretmenlik mesleği para kazanmak ,zengin olmak için yapılmadığı için başka meslek gruplarına çamur atın.