SEBTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir öğretmen olarak konuyu heyecanla ve merakla takip ediyorum
Gazeteci34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bir öğretmen olarak şunu söyleyebilirim ki belirttiğiniz sorunu bütün meslek gruplarında yaşıyorum. Çok zengin insanlar bile ekstra indirim istiyor ve ücretsiz hizmet bekliyorlar. Toplum olarak ahlak ve vicdan mekanizmalarımızı kaybettik diye düşünüyorum.
Aynen ben de. Bir ogretmenim ve bize atıp tutulmayan bir r10 kalmıştı. Burda da çıktı.