Bende bir öğretmen olarak herkes kesesinden yer, bana göre fazla olan başka öğretmene az gelebilir. Meslek grubuyla kıyaslama yapmak yanlış olur.

Öğretmenlik mesleği para kazanmak ,zengin olmak için yapılmadığı için başka meslek gruplarına çamur atın.