Ekstradan bir şey isteme durumu için öğretmenlere has olduğunu düşünmüyorum.
En uygun fiyatlı arayış içine girme için kendimden örnek vereyim. Ben de onların arasındayımdır diye tahmin ediyorum.
Matematik ile ilgili herhangi bir kazanç elde etme amacım olmadan sadece öğrenciler yararlansın diye içerik üretiyorum. Şuana kadar bu iş için yaptığım masraflar çok ve şuana kadar bu para bana geri dönsün diye yapmadım.
Getirisi olmayan ve benim gibi içerik üretilsin öğrencilere yardımcı olsun amacıyla yapıyorlarsa daha ucuzunu aramakta haklılar diye düşünüyorum.
Tabii ki bu benim dusunceme ve yaptiklarima gore