Sadece öğretmenler değil insanların tümüyle aynı sorunlar var. Çok az bir kesimde yapılan işe saygı gösterme durumu var. Hizmet sunulmuş onaylanmış teslim edilmiş, 2 saat sonra bitmeyen ardı arkası gelmeyen revizeler istenmesini çok normal karşılamıyorum ben.