Ben bir öğretmen olarak şunu söyleyebilirim ki belirttiğiniz sorunu bütün meslek gruplarında yaşıyorum. Çok zengin insanlar bile ekstra indirim istiyor ve ücretsiz hizmet bekliyorlar. Toplum olarak ahlak ve vicdan mekanizmalarımızı kaybettik diye düşünüyorum.