Sadece öğretmenler değil, keşke sadece " bir kesim " olsa. Artık insanımız 1/2 fiyatı bile beğenmiyor.

Sürümden kazanma durumu da eskide kaldı, artık ona bile bulaşmıyorum şahsen.