• 04-03-2023, 23:56:56
    #28
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala da savunan var şu durumu.Allah akıl fikir versin hepsine.
    Millet celladına aşık olmuş maalesef.Olmuyor işte 20 senede bu imkanlar başka ülke yöneticilerinde olsa bu ülke şaha kalkardı.Bu saatten sonra da olmayacağını anlayamıyorlar.Değişiklik şart artık.Hem de yoruldular.İlk seneler gayet iyiydi ama sonradan işin afedersiniz ama şeyi çıktı.
  • 04-03-2023, 23:57:43
    #29
    Her yerde fay hattı var, denetim yok önüne gelen her parası olan bina dikiyor. Sonra yıkılıyor 46 bin insan ölüyor. Kimse sorumluluk almıyor neredeyse her yıl imar affı çıkıyor. Sonra üstüne birde 20 yıl krediyle ev veriyorlar. Buna rağmen onca yanlışa rağmen mevcut hükümet savunuluyor.

    Üzücü ama herkes günü kurtarma peşinde. Uzun süreli düşünüp adım atan yok. Her yıl ülke parasını betona gömüyor.

    Allah akıl fikir versin.
  • 05-03-2023, 00:02:25
    #30
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet celladına aşık olmuş maalesef.Olmuyor işte 20 senede bu imkanlar başka ülke yöneticilerinde olsa bu ülke şaha kalkardı.Bu saatten sonra da olmayacağını anlayamıyorlar.Değişiklik şart artık.Hem de yoruldular.İlk seneler gayet iyiydi ama sonradan işin afedersiniz ama şeyi çıktı.
    Aklıma burda geçen sohbeti kestiğim bir komşum geldi.Adam burda esnaf .Biriyle evlendi.Yüksek kiralardan dolayı Dükkanda yatıp kalkıyorlar.Bana dedi bize netten ev bakalım.Ev fiyatlarını gösterdim.Demez mi yok şu oldu bu oldu ondan arttı .Hala toz kondurmuyor hükümete.En son tepem attı.Size herşey müstehak dedim bir daha da benimle muhattap olma dedim.Adamlarda öyle bir kafa var ki onlardan olmayan herkes ya fetocu ya vatan haini ya da nankör...
  • 05-03-2023, 00:04:01
    #31
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklıma burda geçen sohbeti kestiğim bir komşum geldi.Adam burda esnaf .Biriyle evlendi.Yüksek kiralardan dolayı Dükkanda yatıp kalkıyorlar.Bana dedi bize netten ev bakalım.Ev fiyatlarını gösterdim.Demez mi yok şu oldu bu oldu ondan arttı .Hala toz kondurmuyor hükümete.En son tepem attı.Size herşey müstehak dedim bir daha da benimle muhattap olma dedim.Adamlarda öyle bir kafa var ki onlardan olmayan herkes ya fetocu ya vatan haini ya da nankör...
    O kafayı iyi bilirim burada da çok muhabbetini yapmayalım malum silivri meselesi.İnsanlar konuşmaya bile korkuyor artık.Tek suç onlarda da değil muhalefetten de bir cacık olmaz.Olan yine halka oluyor.
  • 05-03-2023, 00:06:11
    #32
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demirler altından mı olacak ? Şaka mısın abicim siz ya ? Demirlere yetmezmiş .Elin suriyelisine nasıl ev yapıyorlar bir dünya ?

    hocam iyimisiniz inşşat yapıyoruz fiyatlardan haberiniz yok heralde evett demirine yetmez 1 dairenin maliyeti 600 700 bin bandına geldi şuanda
  • 05-03-2023, 00:06:21
    #33
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kafayı iyi bilirim burada da çok muhabbetini yapmayalım malum silivri meselesi.İnsanlar konuşmaya bile korkuyor artık.Tek suç onlarda da değil muhalefetten de bir cacık olmaz.Olan yine halka oluyor.
    Çoğu koltuk sevdalısı milleti düşündüğü falan yok.Amerika vs sistemi (sistem derken başkanlık anlamasın kimse ) olacak kim gelirse gelsin o koltukta 5 yıldan fazla tutmayacaksın kardeşim.5 sene çalışıyorlar sonra kendilerine.Akp chp mhp vs parti farketmiyor.Ülkenin başında kim olursa olsun 5 yıldan fazla tutmayacaksın o koltukta.
  • 05-03-2023, 00:10:44
    #34
    dibini sıyırıp öyle kalkalım koltuktan demişler bence
  • 05-03-2023, 01:00:55
    #35
    Yardım için toplanan paranın %80i aslında + değil. Devlet kurumları, hazineye aktarmaları gerkene parayı bağış adı ile aktarlı. Aslında denetimden de kurtuldular ama konumuz o değil, konumuz öyle 100 milyar filan bağış toplanmadı.
  • 05-03-2023, 01:05:25
    #36
    Siz hala gerçekten o paraların depremzedeler için topladığını mı düşünüyorsunuz?