Her yerde fay hattı var, denetim yok önüne gelen her parası olan bina dikiyor. Sonra yıkılıyor 46 bin insan ölüyor. Kimse sorumluluk almıyor neredeyse her yıl imar affı çıkıyor. Sonra üstüne birde 20 yıl krediyle ev veriyorlar. Buna rağmen onca yanlışa rağmen mevcut hükümet savunuluyor.

Üzücü ama herkes günü kurtarma peşinde. Uzun süreli düşünüp adım atan yok. Her yıl ülke parasını betona gömüyor.

Allah akıl fikir versin.