Millet celladına aşık olmuş maalesef.Olmuyor işte 20 senede bu imkanlar başka ülke yöneticilerinde olsa bu ülke şaha kalkardı.Bu saatten sonra da olmayacağını anlayamıyorlar.Değişiklik şart artık.Hem de yoruldular.İlk seneler gayet iyiydi ama sonradan işin afedersiniz ama şeyi çıktı.
Aklıma burda geçen sohbeti kestiğim bir komşum geldi.Adam burda esnaf .Biriyle evlendi.Yüksek kiralardan dolayı Dükkanda yatıp kalkıyorlar.Bana dedi bize netten ev bakalım.Ev fiyatlarını gösterdim.Demez mi yok şu oldu bu oldu ondan arttı .Hala toz kondurmuyor hükümete.En son tepem attı.Size herşey müstehak dedim bir daha da benimle muhattap olma dedim.Adamlarda öyle bir kafa var ki onlardan olmayan herkes ya fetocu ya vatan haini ya da nankör...