Yardım için toplanan paranın %80i aslında + değil. Devlet kurumları, hazineye aktarmaları gerkene parayı bağış adı ile aktarlı. Aslında denetimden de kurtuldular ama konumuz o değil, konumuz öyle 100 milyar filan bağış toplanmadı.