O kafayı iyi bilirim burada da çok muhabbetini yapmayalım malum silivri meselesi.İnsanlar konuşmaya bile korkuyor artık.Tek suç onlarda da değil muhalefetten de bir cacık olmaz.Olan yine halka oluyor.
Çoğu koltuk sevdalısı milleti düşündüğü falan yok.Amerika vs sistemi (sistem derken başkanlık anlamasın kimse ) olacak kim gelirse gelsin o koltukta 5 yıldan fazla tutmayacaksın kardeşim.5 sene çalışıyorlar sonra kendilerine.Akp chp mhp vs parti farketmiyor.Ülkenin başında kim olursa olsun 5 yıldan fazla tutmayacaksın o koltukta.