Hala da savunan var şu durumu.Allah akıl fikir versin hepsine.
Millet celladına aşık olmuş maalesef.Olmuyor işte 20 senede bu imkanlar başka ülke yöneticilerinde olsa bu ülke şaha kalkardı.Bu saatten sonra da olmayacağını anlayamıyorlar.Değişiklik şart artık.Hem de yoruldular.İlk seneler gayet iyiydi ama sonradan işin afedersiniz ama şeyi çıktı.