Aklıma burda geçen sohbeti kestiğim bir komşum geldi.Adam burda esnaf .Biriyle evlendi.Yüksek kiralardan dolayı Dükkanda yatıp kalkıyorlar.Bana dedi bize netten ev bakalım.Ev fiyatlarını gösterdim.Demez mi yok şu oldu bu oldu ondan arttı .Hala toz kondurmuyor hükümete.En son tepem attı.Size herşey müstehak dedim bir daha da benimle muhattap olma dedim.Adamlarda öyle bir kafa var ki onlardan olmayan herkes ya fetocu ya vatan haini ya da nankör...
O kafayı iyi bilirim burada da çok muhabbetini yapmayalım malum silivri meselesi.İnsanlar konuşmaya bile korkuyor artık.Tek suç onlarda da değil muhalefetten de bir cacık olmaz.Olan yine halka oluyor.