• 09-02-2023, 19:45:06
    #10
    Anladım bu problemlerin bazılarını yaşayan bir arkadaşımda vardı oradan biliyorum oda doktora gitmiş panik atak olduğunu söylemişler fakat sizin son 15 gündür yaşadığınız sorunun benim tahminimce panik atağınızın nüksettiği yönünde tabi bu sadece benim düşüncem size tavsiyem genel bir check up yaptırmanız olacaktır. Panik atak içince sadece tavsiye edebileceğim bir şey var tabi bu ne kadar sizin açınızdan olağan bir şey ama ilk önce kesinlikle kafanıza takmayacaksınız bunu kendi iradeniz ile yapamıyorsanız kesinlikle psikiyatır ile görüşmeniz gerekiyor.
  • 09-02-2023, 20:01:34
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Panik atağada benziyor peki herşeyi kafaya takar mısınız ? Yani küçük küçük problemleri sürekli düşünür müsünüz ? Kaygı her zaman var mı ? ve en önemlisi bu olay ne zamandır olmaya başladı.
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlattığınız şeyleri yaşıyorum 2 aydır üşüyorum tir tir titriyorum üşüme ciğerimin içinden geliyor hiç bir şekilde ısınmıyorum. klima açık kombi son ayarda sular içindeyim göğsüm titriyor donuyorum. birseyler yedigim zaman düzeliyorum bir süre sonra yine baslıyor. d vitamini eksikliği çıktı başka sorun yok 2 haftadır kullanıyorum çokiyi değilim ama daha iyim
    Açlık vs. durumları var mıydı hocam sizde peki?
  • 09-02-2023, 20:02:59
    #12
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açlık vs. durumları var mıydı hocam sizde peki?
    Dediğim gibi yakın bir arkadaşımdı böyle olan fakat aradan 5-6 yıl felan geçti o yüzden tam hatırlayamadım açlık durumunu.
  • 09-02-2023, 20:04:24
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğim gibi yakın bir arkadaşımdı böyle olan fakat aradan 5-6 yıl felan geçti o yüzden tam hatırlayamadım açlık durumunu.
    Çok teşekkürler hocam, aslında @beachturk; hocama sormuştum son soruyu. Çok çok geçmişler olsun. Allah bir daha yaşatmasın.
  • 09-02-2023, 20:08:35
    #14
    #🏆 https://wa.me/seonom
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Geçen hafta eve gitmek için ofisten çıktığım sırada karnım açtı.
    Otobüse bindiğimde soğuk soğuk terlemeye, nefes alamamaya, yutkunamamaya başlamıştım. Neredeyse dilim boğazıma kaçacak gibi hissettim.
    Otobüsten iner inmez bir bakkala daldım çikolata ve su alıp yedim/içtim. Eve vardığımda ise üzerimden tır geçmiş gibi kendimi yorgun hissediyordum.

    Dün akşam yine ofisten çıkarken aynı problemi yaşadım. Döndüm AVM'de yemek yatından burger aldım 2-3 ısırık atabildim sadece. Sonra yürürken bayılcak raddeye geldim, tüm vücudum
    boşalmış gibiydi. Hemen hastaneye girdim acilden. Kan tahlili yaptılar, ekg çektiler herhangi bir şey olmadığını söyledi doktor. Durumun psikolojik olarak yaşanabileceğini söyledi.

    Şimdi yine evde oturuyordum, yine birden karnım acıktı vicudum titremeye başladı. Dilim sanki boğazıma kaçacak gibi oluyor, dilim damağım kuruyor.
    Durduğum yerde üşüyorum, soba karşısında ancak normal durabiliyorum. Yemek yedikten sonra 3-4 tane kesme şeker attım ağzıma, 1 çay bardağı kola içtim. Annemin şeker ölçme cihazında baktığımızda şekerim 164 çıktı. Tahminen 1 bardak kola + 3 tane küp şekerin etkisi.

    Şu an hala kendimi aç hissediyorum. Her an tekrar aynı şeyleri yaşayacak gibi oluyorum.

    İşte şimdi şimdi kendime geliyorum. İlginç bir şekilde hep aç hissediyorum. Doktor'un bir şey yok demesini anlıyorum ama bir şey olmasa ben bunları nasıl yaşıyorum.


    Şimdi şeker ölçme makinası var. Ne aralıklarla ölçmem lazım şekerimin düşüp düşmediğini anlamak için? Yahut hangi anda bakmam lazım şekerime?
    Bu konuda bilgsi olan var mı?

    Ya gerçekten psikolojik bir durum var ortada ki bu kadarı psikolojik etkiyle olur mu bilemedim. Ya da bir şekilde aniden şekerim düşüyor benim.
    Hocam ben şeker hastasıyım, sürekli acıkmanız son derece normal. Şeker hastalarında çok öğün az yeme mantığı vardır. Ben mesela iki saatte bir yemek durumundayım.Ara öğünlerimiz var.

    Şekerinizi tokluk ölçmek isterseniz ilk aldığınız lokma sonrası 2 saat geçtikten sonra ölçerseniz daha sağlıklı sonuç alırsınız.
  • 09-02-2023, 20:09:59
    #15
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açlık vs. durumları var mıydı hocam sizde peki?
    :tabiki, ben genelde çok düzenli bir yeme düzenine sahibim. her sabah 07.30 en geç 40 geçe kahvaltımı yaparım. her gün saat tam 12:05 de öglen yemegi her aksam en geç 18:00 da aksam yemegimi yerim.
    şeker kola vb. içecekler tüketmiyorum. dışardan yemiyorum evde ve sadece temiz besleniyorum. düzenli spor yapıyorum. ama şu an bile üşüyorum. ilaç iyi geldi ancak düzelmedim. güneşli havalarda güneşlenmek çokiyi geliyor.
  • 09-02-2023, 20:12:04
    #16
    SEOnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben şeker hastasıyım, sürekli acıkmanız son derece normal. Şeker hastalarında çok öğün az yeme mantığı vardır. Ben mesela iki saatte bir yemek durumundayım.Ara öğünlerimiz var.

    Şekerinizi tokluk ölçmek isterseniz ilk aldığınız lokma sonrası 2 saat geçtikten sonra ölçerseniz daha sağlıklı sonuç alırsınız.
    Hocam doktor kan tahlili sonrası bir şeyin yok diyince işi psikolojik mi acabaya yordum.
    Şeker düşüklüğü yaşıyor musunuz?

    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    :tabiki, ben genelde çok düzenli bir yeme düzenine sahibim. her sabah 07.30 en geç 40 geçe kahvaltımı yaparım. her gün saat tam 12:05 de öglen yemegi her aksam en geç 18:00 da aksam yemegimi yerim.
    şeker kola vb. içecekler tüketmiyorum. dışardan yemiyorum evde ve sadece temiz besleniyorum. düzenli spor yapıyorum. ama şu an bile üşüyorum. ilaç iyi geldi ancak düzelmedim. güneşli havalarda güneşlenmek çokiyi geliyor.
    Bende normal şartlarda sizin gibiydim. Son 1 aydır yeme düzenim iş dolayısıyla baya dengesiz hale geldi. Şu an ne yapacağımı bilmiyorum.
  • 09-02-2023, 20:13:34
    #17
    #🏆 https://wa.me/seonom
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam doktor kan tahlili sonrası bir şeyin yok diyince işi psikolojik mi acabaya yordum.
    Şeker düşüklüğü yaşıyor musunuz?



    Bende normal şartlarda sizin gibiydim. Son 1 aydır yeme düzenim iş dolayısıyla baya dengesiz hale geldi. Şu an ne yapacağımı bilmiyorum.
    Bende yüksek şeker var hocam. 3 aylık ortalamam 13 civarlarında ki inanılmaz yüksek. 700 anlık görmüşlüğüm var

    3 aylık sayım yapıldı mı? HBA1C olarak görünür.
  • 09-02-2023, 20:16:21
    #18
    SEOnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yüksek şeker var hocam. 3 aylık ortalamam 13 civarlarında ki inanılmaz yüksek. 700 anlık görmüşlüğüm var

    3 aylık sayım yapıldı mı? HBA1C olarak görünür.
    Yok hayır hocam öyle bir şeye bakılmamış. Şimdi e-nabızdan baktım.