Panik atağada benziyor peki herşeyi kafaya takar mısınız ? Yani küçük küçük problemleri sürekli düşünür müsünüz ? Kaygı her zaman var mı ? ve en önemlisi bu olay ne zamandır olmaya başladı.
anlattığınız şeyleri yaşıyorum 2 aydır üşüyorum tir tir titriyorum üşüme ciğerimin içinden geliyor hiç bir şekilde ısınmıyorum. klima açık kombi son ayarda sular içindeyim göğsüm titriyor donuyorum. birseyler yedigim zaman düzeliyorum bir süre sonra yine baslıyor. d vitamini eksikliği çıktı başka sorun yok 2 haftadır kullanıyorum çokiyi değilim ama daha iyim
Açlık vs. durumları var mıydı hocam sizde peki?