Hocam doktor kan tahlili sonrası bir şeyin yok diyince işi psikolojik mi acabaya yordum.
Şeker düşüklüğü yaşıyor musunuz?
Bende normal şartlarda sizin gibiydim. Son 1 aydır yeme düzenim iş dolayısıyla baya dengesiz hale geldi. Şu an ne yapacağımı bilmiyorum.
Bende yüksek şeker var hocam. 3 aylık ortalamam 13 civarlarında ki inanılmaz yüksek. 700 anlık görmüşlüğüm var
3 aylık sayım yapıldı mı? HBA1C olarak görünür.