dijitalartiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şeker hastası var mı aranızda? + Panik atak?
24
●480
- 09-02-2023, 20:17:30O değere bakmadan diyabet teşhisi konulamaz hocam, kan tahlilidir ve mutlaka yaptırmalısınız.dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2023, 20:19:20Çok teşekkürler hocam. D vitamini eksikliği kesin ama kesin vardır. Karanlıkta işe gidiyorum karanlıkta çıkıyorum. Plazada güneş görmeyen kattayım.beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah huzur versin inşallah. Çok teşekkürler hocam.
Hocam tekrardan doktora gitmek fark oldu bana.SEOnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-02-2023, 20:20:26Kesinlikle, o değer 6 üstündeyse maalesef şeker hastasısınız. Mutlaka yaptırın dememde ki konu gizli şeker ihtimali. Aksatmayın bence.dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2023, 20:32:49Açlık vs. durumları da aynı mı hocam?beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2023, 01:48:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Acil olmaz hocam şeker tahlili öyle yapılmıyor.dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabah aç karnına gideceksin açlık kan şekerine bakacak şüpheli görürse bir şeyler yedirip sana tokluk kan şekerine bakılacak özellikle şeker yükleme testleri filan var sonra ne olduğu cıkar ihmal etme. - 10-02-2023, 02:04:58dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 Senedir hipotiroid ilacı kullanıyorum tiroid değerlerim 3.42 lerde " normal tabir ediliyor ilaç kullanmama rağmen yükseliş var daha önceleri 2 lerdeydi.
Bendede benzer sorunlar var Küçük dilim şişiyor gibi hissediyorum bende birdenbire vücudumda boşalma hissi geliyor hiç bir yerim tutmuyor bayılacak bayılma hissi geliyor ama Bayılmıyorsun ....
Aşırı kilo verdim son dönemlerde önümüzdeki hafta özel lab. gidip orada ALLAH korusun kanser kan testleri ve detaylı tsh t4 libre vb kan testi yaptıracağım. Daha sonra chat sistemıyle görüntülü bir genel cerraha göstereceğim sonuçları .
Bu bayılma hissi bam başka bişey yaşamayan bilmez sizi çok iyi anlıyorum . "şeker normal baktırdığımda hep normal"