Çok teşekkürler hocam. D vitamini eksikliği kesin ama kesin vardır. Karanlıkta işe gidiyorum karanlıkta çıkıyorum. Plazada güneş görmeyen kattayım.
Allah huzur versin inşallah. Çok teşekkürler hocam.
Hocam tekrardan doktora gitmek fark oldu bana.
Kesinlikle, o değer 6 üstündeyse maalesef şeker hastasısınız. Mutlaka yaptırın dememde ki konu gizli şeker ihtimali. Aksatmayın bence.