dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam doktor kan tahlili sonrası bir şeyin yok diyince işi psikolojik mi acabaya yordum.
Şeker düşüklüğü yaşıyor musunuz?



Bende normal şartlarda sizin gibiydim. Son 1 aydır yeme düzenim iş dolayısıyla baya dengesiz hale geldi. Şu an ne yapacağımı bilmiyorum.
d vitaminine bi baktır bol bol güneşlen, kusura bakma uzun uzadıya da yazmak isterdim inan hiç tadım yok ilerleyen zamanlarda sohbet edelim inşallah